FANDOM

Opowiem ci mit/bajkę o Racuchu i Poracuchu i ich kuzynach Goku i Zboku. Szli we czwórkę lecz w części drogi rozdzielili się, bo była dróżka, która wychodziła od tej głównej. Goku i Zboku poszli tą dróżką do domu, a Racuch i Poracuch poszli drogą główną. Szli szukać pisarza internetowego. Każdy, kogo napotkali, wiedział o nim trochę. Niektórzy wiedzieli, że owy pisarz zwał się Jasiek. Inni wiedzieli, że to człowiek. Inni, że był 1/2 Polakiem 1/2 Anglikiem, inni-że urodził się w NYC (te fakty to prawda). Inni też znali jego kolegów, czyli Bogdana, Jacka, Włodka, Marka, Józka, Staszka, Przemka, Zbyszka, Zdziśka, Janka, Mariana, Mietka, Sebę, Krzyśka, Leszka, Zenka, Miłka, Tomka, Wieśka, Romana, Stefana, Kazka, Mateusza, Tadka, Andrzeja, Jędrka, Władka, Cześka, Waldka, Bronka, Adama, Maxa, Maćka, Edka, Darka, Ziutka, Witka, Kubę, Ferdka, Wiktora, Konrada, Janusza i Kamila, lecz wszyscy wiedzieli, że pisał to na tej stronie. Obaj się dziwili, że wszyscy o nim wiedzą, a oni nic. Zapewne wiecie, kto jest tym pisarzem. To ja. I szli sobie i szli... Kurde, ostatnio za dużo używam tego słowa w tej serii. JADŹKA!!!!

-Co?

-Jak zastąpić słowo "szli"?

-Możesz mówić "wędrowali".

-OK. Teraz mówimy "wędrowali". Dzięki. Możesz wracać do sklepu.

-Nie ma sprawy.

-No więc szl...wędrowali. Wędrowali sobie Racuch i Poracuch bracia racuchy/proracuchy tą drogą aż do celu, lecz w tej bajce/w tym micie nie dotarli jeszcze do celu.

Koniec Edytuj

Następny dzień Edytuj

...nie zlekceważ tej serii ani żadnego mitu/żadnej bajki bo... Edytuj

...zjem pana, panie prezydencie świata.