FANDOM

Jasiek zaczął robić streamy na kanałach.

Ma nowych widzów.

Ma też dzwoneczek 3.0

Dzwoneczek 3.0 to połączenie dzwoneczka 1.0 i 2.0. To polega na tym, że Jasiek zapowiada na odcinku lub streamie kilka odcinków lub streamów i klika w dzwoneczek dla pewności.

Jasiek ulepszył Ekipę Jaśka, Ekipę Jaśka 2, Ekipę Jaśka 3 i Ekipę Jaśka +, bo do każdej doszła jakaś dziewczyna. Znajoma Jaśka z miasta.

Jasiek dodał na Jaśka serię Mieszanka Studencka i nie miał pomysłu na nazwę i tam były filmy niedopasowane do innych, np. Daj pod tym filmem łapkę w dół albo Co tam u was?

Jasiek ma 2 000 000 subskrupcji i nikt nie zadzyndzolił dzwoneczkiem tylko Jasiek dzyndzolił dzwoneczkiem 2.0, a teraz Jasiek z widzami dzyndzolą dzwoneczkiem 3.0.

Jasiek dodał breloczki, etui na telefony, czapki, opaski, buty, skarpety, plakaty, pościel, naklejki, naszyjniki i półkolekcjonerską grę planszowo-karcianą do swojego sklepu i zarabia więcej niż zwykle. Czm półkolekcjonerską? Bo zakupujesz planszę, pionki i karty, a więcej plansz, pionków i kart sprzedają osobno.

Ta część będzie krótka, bo zmarnowałem temat w poprzednich odcinkach i w poprzedniej części.

5ty odcinek bez przerw reklamowych. Pa. Koniec Jaśka w Jutubie, bo na tej Jutubie osiągnął wiele i nie trzeba dalej relacjonować. Hmm... Co teraz? A może reaktywacja "Życia Jaśka". Mówcie, czy chcecie, to wkrótce się pojawi. Pa. Edytuj