FANDOM

To serial o Jaśku, co ma kanał na YT.

Jasiek chciał założyć kanał na YouTube (wymawiał dla beki "Jutuba"). Wszedł na Jutubę i założył kanał. Nazwał go Jasiek.

Pierwszy film to 10 ciekawostek o nim.

Nasępnego dnia Jasiek nakręcił vloga i coś na nim mówił.

Następnego nakręcił challenge i założył Ekipę Jaśka i tam był Jasiek, Bogdan (przyjaciel Jaśka) i Gośka (żona Jaśka). Ci drudzy zostali zachęceni do stworzenia kanałów przez samego Jaśka. To był Posolona Cebula Challenge, czyli obierało się cebulę, kroiło, soliło i jadło i lud to lubił.

Później był unboxing Kinder Joya. Była jakaś zabawka, Jasiek sprzedał to na bazarze u Ruskich i dostał akordeon, a nie hajs.

Potem nagrał też Tibię i tego samego dnia nagrał Margonem (rekord w liczbie nagranych i opublikowanych filmach w 1 dzień).

Potem to Jasiek oglądał mecz futbolu amerykańskiego i wycinał przerwy między akcjami, by odcinek był krótszy i się szybciej oglądało (to najdłuższe odcinki u Jaśka i nowy rekord).

Wrzucił też "Włatców Móch", ale nie że oglądał, tylko wrzucił, normalnie.

Jeszcze przegląd stron internetowych. Komixxy.pl i w ten sam dzień Nonsensopedia.

I kompilacja śmiesznych filmików, które sam nagrał i wrzucił jako jeden.

Jeszcze Ekipa Jaśka była też zespołem muzycznym, bo Jasiek robił hity (kto pamięta unboxing Kinder Joya, ten wie OCB).

Potem Typowy Ziom z Ekipą Jaśka i lud to wielbił i Jasiek założyl sklep z koszulkami, gdzie były teksty, rysunki i inne pierdoły na nich, ale także sprzedawał spodnie z tekstami, rysunkami i innymi (XD). Sprzedawał też z logiem Tibii, Margonem, jakiejś drużyny futbolu, Komixxów.pl, Włatców Móch z głównymi bohaterami pod spodem oraz logo Nonsy, a w dodatku to wszystko było i z przodu i z tyłu, więc kasy było dużo.

10 000 subów. Specjal. Jasiek zdążył zrobić więcej filmów z ciekawostkami, vlogów, challenge'y i innych, wię było nie 5, nie 10, nie 15 i nie 20, ale aż 25 ciekawostek o Ekipie Jaśka.

Dziś tyle, bo Jasiek się zmęczył i bez przerwy reklamowej odc. 2gi! Edytuj